Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 12 Antworten
und wurde 181 mal aufgerufen
 Verschiedenes...
webmaster deby Offline




Beiträge: 237

03.09.2007 21:29
Halli Hallo Antworten

-lich willkommen allerseits im neuen, unbefleckten Forum der UHCB Damen.
ich wünsche euch viel spass beim texten, albern oder was auch immer!
kleier tipp! hier kann jeder rein und alles lesen! also verschiebt privatgespräche...

liebe grüsse webideby


☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻
"Der Glaube macht fähig, aus einem Berg der Verzweiflung Steine der Hoffnung zu schlagen."
Martin Luther King

#4 Liv Offline



Beiträge: 201

05.09.2007 22:05
#2 RE: Halli Hallo Antworten
Heej Webydeby [smile] Da mit de Privatgsprööch hämmer glehrt gäll? [zunge] Schöne Abig no! Liv
webmaster deby Offline




Beiträge: 237

06.09.2007 19:13
#3 RE: Halli Hallo Antworten

hehe, ja i wüus hoffe ;) isch hennä piinlech xi gäu...


☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻
"Der Glaube macht fähig, aus einem Berg der Verzweiflung Steine der Hoffnung zu schlagen."
Martin Luther King

sweety_muus Offline



Beiträge: 342

06.09.2007 20:11
#4 RE: Halli Hallo Antworten

ja sali zäme.... we gats? guet? was machedir so? [wink] ja deby und liv, dass isch wörkli relativ doof vo euis gsi und jetzt hemer ja au drus gleert, also ich zumindescht ;P! XD meh werds jo gseh! hel [grin]

Pati #23 Offline



Beiträge: 317

27.09.2007 13:57
#5 RE: Halli Hallo Antworten

hallo zäme:) also mir gahts guet, und dir chanti? lönd mer doch die alte gschichte^^ wünsche oich no en schöne tag;)

#4 Liv Offline



Beiträge: 201

27.09.2007 18:36
#6 RE: Halli Hallo Antworten

Hej Pati ond Chanti :D Mir gots au supi! =) finde das voll hammer, das scho sNeue föteli droff esch ond die neui Gallerii! [smile] Eifach supii =) bis spöötr

sweety_muus Offline



Beiträge: 342

29.09.2007 00:09
#7 RE: Halli Hallo Antworten

gueti nacht zäme, ja mir gots au guet, chli müed und verchältet aber söscht guet... ja isch wörkli lässig, obwohl ich uf dem foti so doof driluege... :S naja...[grin] guet nacht zäme... :) glg

webmaster deby Offline




Beiträge: 237

30.09.2007 18:53
#8 RE: Halli Hallo Antworten

hihi, heiter scho i de gallerie gluegt? dert hani leider no nid zit gha d föteli z ordne iz isch d heufti am lige... ;)


☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻
"Der Glaube macht fähig, aus einem Berg der Verzweiflung Steine der Hoffnung zu schlagen."
Martin Luther King

Pati #23 Offline



Beiträge: 317

01.10.2007 13:36
#9 RE: Halli Hallo Antworten

nur kei stress deby:) gang du zerscht mal chli i d'ferie go uspanne!:D

webmaster deby Offline




Beiträge: 237

27.10.2007 23:27
#10 RE: Halli Hallo Antworten

hehe, ha wou chli fescht usgspannt :D ha sogar verpenn dasi vorem abflug id ferie no ä match gspiut ha mit euch u ev. söti d resultat usw ändere :D hehe üsi page isch somit so zimlech überhoupts nid aktuell :D
sorry a dere steu


☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻
"Der Glaube macht fähig, aus einem Berg der Verzweiflung Steine der Hoffnung zu schlagen."
Martin Luther King

#4 Liv Offline



Beiträge: 201

17.12.2007 22:04
#11 RE: Halli Hallo Antworten

Hej Deby.. i bruches gad [wink] werom möchtsch es ganz lösche? vellech bruchts jo igendenisch glich öpper? :D..aber jo sösch schribemers halt is Gäschtebuech [hmm] schöne ooobe..

webmaster deby Offline




Beiträge: 237

26.12.2007 11:47
#12 RE: Halli Hallo Antworten

sälü liv,
ja aus webi hani haut zuegriff zu aune statistike und zahle u dert isch haut ersichtlech dass s forum überhoupt nid rentiert und nid gross erwünscht isch...
glg u no ganz schöni feschttag
deby


☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻
"Der Glaube macht fähig, aus einem Berg der Verzweiflung Steine der Hoffnung zu schlagen."
Martin Luther King

#4 Liv Offline



Beiträge: 201

27.12.2007 17:48
#13 RE: Halli Hallo Antworten

Huhuu :) Jo das esch leider scho so..da gseni au ohni statistik..naja esch schad aber ebe..was muess sii [crazy] Bis glii!

 Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz